w ,

Aktualizacja 0.9.0 Legends of Runeterra

Aktualizacja 0.9.0

Aktualizacja 0.9.0 pierwszy raz przynosi zmiany w balansie kart od czasu ogłoszenia open beta testów. Dodatkowo, pojawią się modyfikacje przy punktach doświadczenia i nagrodach z ekspedycji.

Polityka dodawania nowych kart

Autorzy przedstawili generalny plan dodawania nowych kart do gry:

  • Wypuszczenie nowego setu kart
  • Pierwszy patch, który wprowadzi średnią liczbę zmian opracowaną na podstawie pierwszego feedbacku
  • Drugi patch, który wprowadzi największe zmiany, w tym zmiany w championach
  • Trzeci patch, który będzie miał charakter stabilizujący ewentualne problemy z meta
  • Wejście nowego setu kart

Oczywiście, ma to charakter generalnego założenia i może ostatecznie nieco się różnić, ale deweloperzy chcą abyśmy wiedzieli, na jakiej zasadzie będzie działać system dodawania i  balansowania nowych kart.


Zmiany w kartach

Buff

  • LUX atrybuty z 3/4 na 4/5 w formie podstawowej, po awansie 5/6.
  • Yasuo będzie potrzebował do lvl up, nie 6+, tylko 5+ jednostek zestunowanych lub odwołanych
  • Arena Battlecaster z 2/1 na 2/2
  • Crimson Curator z 2/3 na 3/3
  • Jeweled Protector z 3/3 na 4/4
  • Scuttlegeist dostaje Fearsome
  • Tortured Progidy z 3/4 na 4/4

Nerf

  • Deny zwiększono koszt many z 3 do 4
  • Back to back koszt many z 5 na 6
  • Inspiring Mentor z 1/1 na 1/2, ale daje buff tylko +1/0 jednostce na ręku zamiast +1/1
  • Kinkou Lifeblade z 2/3 na 2/2
  • Rhasa kosztuje 8 z 7
  • Wraithcaller traci Fearsome
  • Commander Ledros koszt many z 8 na 9, siła zwiększona z 8 na 9, zmiana umiejętności, obrażenia zadawane Nexusowi są zaokrąglane do góry.

Zmiany w XP

Ekspedycje 

  • 0 zwycięstw: 100 do 50 XP
  • 1 zwycięstwo: 300 do 150 XP
  • 2 zwycięstwa: 500 do 250 XP
  • 3 zwycięstwa: 700 do 400 XP
  • 4  zwycięstwa: 900 do 600 XP
  • 5 zwycięstw: 1200 do 800 XP
  • 6 zwycięstw: 1500 do 1000 XP
  • 7 zwycięstw: 2000 do 1500

Dodatkowo w ekspedycjach zmieniono próg z nagrodami:

  • 6 zwycięstw daje 1500 odłamków (dawało 1000), losową kartę championa i złotą skrzynie
  • 7 zwycięstw daje 3000 odłamków (dawało 3500) oraz champion capsule

PVP

Od teraz zawsze będziemy zdobywać przynajmniej 100 XP za zwycięstwo w PVP!

  • Bazowe XP za PVP – bez zmian 200 w normalach i rankedach i 100 w ekspedycjach
  • ​1-10: bazowe XP
  • 11-15: z -50 XP na bazowe XP
  • 16-20:  -100 XP (bez zmian)
  • 21-30: z -150 XP na -100 XP
  • 31+ zwycięstw: z -200 XP na -100 XP

Friend Challenge

  • 100 XP za pierwsze 5 zwycięstw, 0 XP za 6+ zwycięstw
  • Porażka i remis w tym trybie daje 0 XP
  • FC nie liczy się już do dziennych zwycięstw i porażek PVP i nie zaliczy bonusu za pierwsze zwycięstwo w dniu, ale nadal liczy się w questach

​Inne

  • dodano opcje 60+ klatek
  • dodano liczbę kart w decku na wykresie przy deck builderze
  • dodano ikonkę oraz opis z informacją, że daną umiejętność można kontrować