Aktualizacja 0.9.1
Patch 0.9.1 jest małym patchem, więc nie możecie się spodziewać zmiany balansu kart. Jeśli nie kojarzycie harmonogramu aktualizacji, to zapraszamy tutaj. Tymczasem zajmijmy się wprowadzanymi nowościami.
Przyspieszenie animacji
O tym, że gra przyspieszy już was informowaliśmy, a nawet pokazywaliśmy, jak to będzie wyglądać. Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, począwszy od patch 0.9.1 autorzy wprowadzają do gry przyspieszenie animacji.
Na start, dobieranie kart, zagrywanie kart, pasowanie tury i rozpoczęcie nowej rundy. Założenie jest takie, że świetne i klimatyczne animacje, mają takie pozostać, ale deweloperzy wiedzą, że doba ma 24 godziny i w tym czasie można rozegrać określoną liczbę meczy rankingowych.
Zatem, będą szukać balansu, aby to co ma być cool, takie pozostało, ale nie zjadało cennych sekund w grze.
Plansze i Guardiany
Nowy Guardian – Minion!
Nowa plansza Jinx
Nowa plansza Garen
Usprawnienia dla Guardianów
- Silverwing oraz Gloomtooth są nieco głośniejsi podczas, gdy nic się nie dzieje
- Poprawki bugów z Basiliskiem oraz Grompem Jr – nogi nie będą przebijać się przez niektóre plansze.
Komfort gry
Autorzy powołali specjalny team, którego zadaniem jest zwiększenie komfortu gry. Słowem, gracz ma czuć pełną radochę z tego, że gra w Legends of Runterra. Na ten moment wprowadzono:
- przyspieszenie animacji: przyzywanie jednostek, dobieranie kart, wystawianie jednostek do ataku, zagrywania szybkich i wolnych zaklęć, zagrywania natychmiastowych zaklęć, szybkości tokena inicjatywy przeskakującego na początku każdej rundy.
Friend Challenge XP – kolejny raz
Ten aspekt gry zmieniany jest już trzeci raz! Po tym, jak gracze przeginali i boostowali się oddając spotkania walkowerem, Riot wprowadził ograniczenia uzyskiwanego XP. Jednak okazało się, że zmiany są zbyt drastyczne i część graczy, którzy bawili się w LoR w tym trybie strasznie narzekało. Dlatego, kolejny raz wprowadzono zmiany:
- XP za zwycięstwo wzrasta do 200 ze 100
- XP za porażkę wzrasta z 0 do 100
- XP dostajemy za pięć zwycięstw w ciągu dnia (bez zmian) oraz za pięć porażek w ciągu dnia w ramach Friend Challenge
Deckbuilder
Wprowadzono zmianę w oznaczaniu kart, które posiadamy. Ułatwi to nawigację i da możliwość łatwiejszego ogarnięcia, które karty są aktualnie w decku, których nie mamy, a które mamy.
Poprawki
- Wyciszenie przeciwnika, teraz działać będzie poprawnie.
- The Rekindler i The Harrowing nie będą już wskrzeszać championów, którzy pojawili się w grze w postaci swojego unikalnego zaklęcia, teraz wskrzeszenie będzie dotyczyć faktycznie zagranego i zabitego bohatera.
- Bohaterowie teraz będą prawidłowo awansować w przypadku uwięzienia (Detain), pod warunkiem, że awans nastąpił w chwili uwięzienia.
- Poprawnie wyświetla się opis Twin Disciplines.