w ,

Patch notes 0.9.1

Aktualizacja 0.9.1

Patch 0.9.1 jest małym patchem, więc nie możecie się spodziewać zmiany balansu kart. Jeśli nie kojarzycie harmonogramu aktualizacji, to zapraszamy tutaj. Tymczasem zajmijmy się wprowadzanymi nowościami.


Przyspieszenie animacji

O tym, że gra przyspieszy już was informowaliśmy, a nawet pokazywaliśmy, jak to będzie wyglądać. Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, począwszy od patch 0.9.1 autorzy wprowadzają do gry przyspieszenie animacji.

Na start, dobieranie kart, zagrywanie kart, pasowanie tury i rozpoczęcie nowej rundy. Założenie jest takie, że świetne i klimatyczne animacje, mają takie pozostać, ale deweloperzy wiedzą, że doba ma 24 godziny i w tym czasie można rozegrać określoną liczbę meczy rankingowych.

Zatem, będą szukać balansu, aby to co ma być cool, takie pozostało, ale nie zjadało cennych sekund w grze.


Plansze i Guardiany

Nowy Guardian – Minion!

Nowa plansza Jinx

Nowa plansza Garen

Usprawnienia dla Guardianów

  • Silverwing oraz Gloomtooth są nieco głośniejsi podczas, gdy nic się nie dzieje
  • Poprawki bugów z Basiliskiem oraz Grompem Jr – nogi nie będą przebijać się przez niektóre plansze.

Komfort gry

Autorzy powołali specjalny team, którego zadaniem jest zwiększenie komfortu gry. Słowem, gracz ma czuć pełną radochę z tego, że gra w Legends of Runterra. Na ten moment wprowadzono:

  • przyspieszenie animacji: przyzywanie jednostek, dobieranie kart, wystawianie jednostek do ataku, zagrywania szybkich i wolnych zaklęć, zagrywania natychmiastowych zaklęć, szybkości tokena inicjatywy przeskakującego na początku każdej rundy.

Friend Challenge XP – kolejny raz

Ten aspekt gry zmieniany jest już trzeci raz! Po tym, jak gracze przeginali i boostowali się oddając spotkania walkowerem, Riot wprowadził ograniczenia uzyskiwanego XP. Jednak okazało się, że zmiany są zbyt drastyczne i część graczy, którzy bawili się w LoR w tym trybie strasznie narzekało. Dlatego, kolejny raz wprowadzono zmiany:

  • XP za zwycięstwo wzrasta do 200 ze 100
  • XP za porażkę wzrasta z 0 do 100
  • XP dostajemy za pięć zwycięstw w ciągu dnia (bez zmian) oraz za pięć porażek w ciągu dnia w ramach Friend Challenge

Deckbuilder

Wprowadzono zmianę w oznaczaniu kart, które posiadamy. Ułatwi to nawigację i da możliwość łatwiejszego ogarnięcia, które karty są aktualnie w decku, których nie mamy, a które mamy.


Poprawki

  • Wyciszenie przeciwnika, teraz działać będzie poprawnie.
  • The Rekindler i The Harrowing nie będą już wskrzeszać championów, którzy pojawili się w grze w postaci swojego unikalnego zaklęcia, teraz wskrzeszenie będzie dotyczyć faktycznie zagranego i zabitego bohatera.
  • Bohaterowie teraz będą prawidłowo awansować w przypadku uwięzienia (Detain), pod warunkiem, że awans nastąpił w chwili uwięzienia.
  • Poprawnie wyświetla się opis Twin Disciplines.