w

Talia Kinky Elusive [I/F]

Kinky Elusive

Kinky Elusive, to talia opierająca się na wzmacnianiu jednostek oraz wyciąganiu ich z talii za pomocą Kinkou Wayfinder. Talia opiera się na jednostkach elusive, których nie możemy blokować normalnymi jednostkami oraz na podnoszeniu ich statystyk za pomocą Omen Hawk oraz Jeweled Protector. Deck podlany jest Zedem, który jeszcze bardziej wzmacnia możliwości ofensywne tego setupu.


Szukasz talii? Zerknij tutaj!


Talia Kiny Elusive

Kod do talii: CEBAEAIBAQLAUAICAYEQYEIVC4UCYMRZAEBACAQCGEAA


Plan gry

Jak każdy deck elusive, tak również Kinky Elusive zbudowany jest na założeniu korzystania z jednostek nieuchwytnych. Jednak w tej opcji dodano wzmacnianie jednostek w talii oraz na ręku. Dlatego dołożono Freljord i Omen Hawk, który jest tanią jednostką, może być pullowany za pomocą Wayfindera i wzmacnia o +1/+1 dwie jednostki na szczycie decku.

Dzięki temu, szybko i masowo buffujemy jednostki i zasypujemy stół naszymi kartami. W głównej mierze są to jednostki nieuchwytne, co jeszcze bardziej utrudnia ich blokowanie przeciwnikowi. Ważną rzeczą jest to, że musimy mieć niesamowitego pecha, aby nasz Wayfinder nie wyciągnął dwóch jednostek – to się stanie, jeśli karta na szczycie nie będzie kartą Ionii – na 40 kart mamy tylko 6 z Freljordu.

Należy pamiętać, że Navori Bladescout jest nieuchwytny jedynie przy wejściu na stół, zatem jeśli planujemy atak, to Kinkou Wayfinder powinien być zagrany w naszej fazie ataku, aby mieć dodatkową przewagę jeśli uda się ściągnąć NB.

Talia posiada zestaw zaklęć, które mają za zadanie utrzymać przy życiu nasze jednostki podczas wymiany. Warto pamiętać, że w tym decku Kinkou Lifeblade potrafi mieć 5/5+ z samych buffów i warto go utrzymać przy życiu bo jego lifesteal często jest niezwykle istotny.

Jako finiszer gramy Windfarer Hatchling.

Uwaga! Wszelkie modyfikacje polegające na dodawaniu kart innych niż Ionia, zwiększają ryzyko martwego Kinkou Wayfindera, który opiera się na Allegiance.